dissabte, 5 de desembre del 2009

Jo només entrevisto a un vell amic


El meu nom és Teòfil Puigmalt von Ribbentrop-Molotov. Tots m'heu conegut pel diminutiu Teo. Vaig ser una estrella de la literatura infantil. Vaig viure atrapat dins d'un miratge on els gitanos eren bona gent i no t'atracaven. Ara tinc 30 anys i he estat a la presó dos cops. Allí vaig conèixer al cantant dels Manel. Sóc addicte al sexe. M'agradaria poder dir que ja no estic enganxat a la droga, però us estaria mentint. La realitat és molt diferent del simulacre que vaig viure. És fosca, sòrdida i obscena. Mola.


"Del món real destaco les putes, sense cap mena de dubte."




Willkommen, bienvenue, welcome, im Cabaret, au Cabaret, to Cabaret.


Bones, bones...

Estan les dones. Cosa que no podem dir de tu. Estàs fatal, Teo! Què cony t'ha passat?

Res. El temps i la vida, que són les drogues més dures.

Mira, fill de puta, fas pinta d'haver-te fotut alguna cosa més que temps i vida per la vena.

Bé, sí, ja saps, potser una mica de sniff-sniff sí que m'he fotut.

Ni falta fa que ho juris! Com vas caure al món de la drogaïna?

Mira, no va ser culpa meva. Van tenir-me tancat 20 anys en aquella presó d'or dels meus llibres. Allí no hi havia violència. No hi havia vici. No hi havia xoc de civilitzacions. No hi havia fracàs. No hi havia sexe. No hi havia Iker Casillas. Era el món perfecte! I, no obstant això, eran tan fred i tan asèptic...

I llavors...

Llavors, un dia, vaig escapar. I mira, Valero, a mi m'havien tingut enganyat i tancat com al puto Siddharta Gautama. I quan vaig sortir: oh-déu-meu. Misèria, desesperació, addiccions, estupidesa, nihilisme. Va ser una revelació. Una llum tan forta que em va cremar la puta consciència. Igual que Siddharta.

Mira, no fotem, que Siddharta desprès d'això es va convertir en Buda i tu en un miserable ionqui.

Bé, és el mateix. Només has de canviar de perspectiva.

Perspectiva els meus collons. Però bé, explica'm què va passar llavors.

Doncs que vaig quedar fascinat amb el costat salvatge de la vida. Tant, que vaig voler instruir als nens sobre la puta realitat de l'existència. Vaig proposar una sèrie de títols on relatava les meves experiències amb la cara més aberrant de la condició humana. Aquí en tens alguns exemples:





Hòstia, quina angúnia.

Això van dir ells. I, desprès, van expulsar-me definitivament del seu "paradís" de cartró pedra. Doncs que se'l fotin pel cul, el seu paradís! Vaig reclamar la pasta que em devien pels royalties, vaig vendre els meus drets d'imatge, i acte seguit vaig desaparèixer enmig de la foscor...

I què destacaries del món real?

Les putes, sense cap mena de dubte.

T'agradava anar de putes?

M'agradava, m'agrada i m'agradarà. Estava totalment boig amb la idea de pagar a canvi de follar. Lamentablement, vaig acabar totalment obsesionat. Cada dia m'ho feia amb no menys de quatre putes. Els hi pagava per acompanyar-me les 24 hores per si de cop m'entraven ganes de fer penetració. Vaig arruinar-me amb això de les putes.

Quina "putada".

Sí, ja que si penses que... un moment... "putada"... molt graciós. Oh, anem a riure de l'acabat d'en Teo. Anem a fer mofa d'un pobre addicte! Tens alguna altra brometa abans de continuar?

Sí. Ets putètic.

Ha-ha-ha! Home, he de reconèixer que aquesta és bona. I a més és veritat.

Bé, com vas adonar-te de que erets un addicte a les senyores folladores?

Va arribar un moment en que fins i tot vaig acabar esmorzant putes. Me les menjava. Amb crispis i cocolat. Nyam nyam! I em feia vestits amb la seva pell.

O sigui que mataves putes.

No, no, matar mai.

Com que no? Bé les havies de matar per menjar-te-les.

Defineix matar.

Llevar la vida, fer morir.

Vaja. ¿La definició de matar no és "Dit de les cultures i de l'art desenvolupats pels pobles indígenes d'Amèrica abans de l'arribada de Colom"?

No, aquesta és la definició de precolombí. I no és ni tan sols un verb.

Quin marron. Doncs llavors sí que vaig matar putes. Hòstia, vaig matar un colló de putes!

Sí, i això és il·legal.

Il·legal? Segur? Si només són prostis...

Segur.

Segur?

Sí, segur.

Com de segur?

Segur de Calafell.

Doncs deu ser per això que van fotre'm a la garjola.

És altament probable. Per cert, quins són els teus plans de futur?

Vull ser pare.

Per redreçar la teva vida?

No, només pels fetus.

Hòstia puta.... explica't.

Tinc una idea de negoci boníssima. Penso trastocar el món de les delicatessen. Llogaré putes i me les follaré, un camp en el que tinc una gran experiència. Llavors les faré abortar als 5 mesos i comercialitzaré els fetus. Amb all i julivert segur que estan de puta mare. Els gourments es mataran per un bébé à l'ail et au persil.

Merda, Teo. Al puto cap no hi tens més que maquinacions il·legals!

¿!¿!¿!¿!Això també és il·legal?!?!?! Joder, quina bajona. És que allà d'on vinc no existia el mal. I fa poc temps que visc a la realitat i encara em costa distingir entre el bé i el mal.

Ets un puto cas, Teo.

Per cert, tens un euro de sobres?

Per descomptat.

Me'l dones?

No, que segur que desprès vas i t'ho gastes en droga.

Fijo.