diumenge, 3 de gener del 2010

Jo només dominaré el món


Jo sé que els seguidors d'aquest blog sou una colla d'anarco-totalitaristes cínics, descreguts i nihilistes. Us he de confessar una: jo també ho sóc. No hi ha cosa que m'agradi més en aquest món que exasperar als cretins que militen en tota classe de credos polítics, religiosos i estètics. Si algú em diu que l'ésser humà és bo per naturalesa jo li contestaré "tot és relatiu". Si algú em diu que la democràcia és la menys dolenta de les formes de poder jo li contestaré "tot és relatiu". Si algú em diu que Arròs Covat és una puta merda jo li contestaré "Tens més raó que un sant. ¿Anem a comprar un paquet de 4 bollycaos i rajem del Juanjo Saez ben asseguts al primer portal que trobem?".

Però fins i tot pels irracionalistes postmoderns com nosaltres hi ha certes evidències que no podem desmuntar amb la nostra supèrbia nihilista. Una d'aquestes evidències és l'ascens imparable de Jo només follo a pèl i la virulenta expansió de la ideologia que comporta. Cert és que encara no es veuen desfilades mussolinesques pels carrers, però un imperi no es construeix de la nit al dia. En canvi, el fervor i actitud jonomesfolloapelístiques són ben palpables a peu de carrer. A tall d'exemple, us adjunto alguns exemples de converses que contínuament em remeten els meus sequaços.

Uderzo: ¿Has sentit que el tio de JNFP crea els seus propis trolls? Està acabat
Goscinny: Tu calla, que ta mare és puta i tu el seu proxeneta.
Uderzo: És cert. Vols follar-te-la? T'ho deixo barat.
Goscinny: No. Vull que te la follis tu i jo ho grabaré en vídeo.
Uderzo: Vale. Però només ho faig perquè llegeixes JNFP.

Polla ninja: Has llegit l'últim post de JNFP? És boníssim.
Pobre d'esperit: No, tio. Estava a l'enterrament de ma iaia.
Polla ninja: Mereixes la mort, fill de puta.

Salinger: Hòstia, posa el Youtube, que m'han ensenyat un vídeo que és la risa.
Faulkner: Vale. Però abans passa un moment per JNFP.
Salinger: Però si hi hem passat fa mig minut i no hi havia res de nou!
Faulkner: Ja no et faig amic, maricó.