dimecres, 27 de gener del 2010

Jo només entrevisto a l'alcalde d'Ascó


Lo meu nom és Rafael Vidal i sóc l'alcalde d'Ascó. Milito a CIU, però això no importa perquè als pobles es vota a la persona i no als partits. A Ascó som 1600 habitants, però per mi com si no n'hi hagués cap. El meu lema és "tot pel poble però sense el poble". Si no us agrada, en tinc un altre. Mens endogamicus in corpore mutatus. El Cementiri Nuclear és una aposta de futur per Ascó. Però de futur distòpic. No ho faig pels diners. Ho faig per la glòria. I per Disney.



"Jo crec que dins la central hi ha un hàmster corrent sobre una roda"

Merda per vostè, senyor alcal... senyor alcalde! Què merdes fot? S'està fent una palla amb la polla embolicada amb un bitllet de 100 euros?

Calla! Call... uf... Energia Nuclear... dona'm forceees!!!! AAHH!!!...

[...]

Perdona... uf... perdona, noi... és... és que tenia una urgència. Què volies?

Per començar, saber perquè s'està fent una palla amb un bitllet mentre l'estan mirant dos putes vestides de teletubbie.

Hola.

Hola, Valero.

Mira, no sé. Quan estàs forrat acabes perdent l'emoció pels plaers senzills. Així que te dius: ei, anem a ser una mica decadents. No sé, per provar, explorar noves formes de sexualitat. És que m'avorreixo molt, tu.

D'on treus lo temps per avorrir-te? Ets alcalde, i a més treballes a la Nuclear.

Uh... bueno, què vols dir amb treballar?

Que tu vas allí a fer feina i ells te paguen a final de mes.

Ah, bueno, això sí! Vull dir que pagar sí que me paguen, i molt bé! Però això de treballar... no sé. Crec que a la Nuclear no hi traballe ningú. Diria jo, eh! Al menys jo no hi he vist mai ningú que traballo. Tot i que... bueno, diuen que hi ha uns tècnics de Cambrils que venen a controlar i tal. Però jo no els he vist mai. Crec que no existixen. Són vampiros. O mòmies. T'imagines? Que guai! O potser són com bruixes. O com fantasm...

Calla d'una puta vegada, home! Si no hi traballe ningú, com cony funciona la nuclear?

Ah, no sé. Tu ho saps? Segur que sí. Va, explica, explica! Tot i que jo tinc les meves teories. No et pensos, eh! Que també li dono al coco! Jo crec que dins la central hi ha un hàmster corrent sobre una roda...

És molt poc probable.

Deixa'm acabar, home! Explicat així clar que semble una gilipollada! No m'has deixat dir que estic parlant d'un hàmster GEGANT. I com que és enorme, fot unes cagades enormes, i per això s'ha de construir el Cementiri Nutellar. En diuen Nutellar per la nocilla kinder aquella, per no espantar la gent. Perquè lo que s'hi guarde són caques en quantitats industrials. Ecs, quina pudor! Però jo tinc una solució millor.

Fascinant. Continua...

Enlloc d'emmagatzemar tots estos fems, podem aprofitar-los per abonar tots los conreus d'Ascó. Ja veuràs quina aulives més formoses! Grans i hermoses com los meus dos collons! De fet, acabo d'enviar a la urbana a buidar totes les piscines de residus nutellars i ara ja els deu estar repartint pel camp.

És vostè tot un stephenhawking, eh!

Psé! Te diré!

Lo hamster fa energia nuclear, les caques fan aulives gegants, les aulives gegants alimenten al hamster i som-hi altre cop. El puto círculo de la vida. Ho té tot pensat.

Sí, és que El rey leon és la meva peli més preferida. Però si t'he de sincer, en realitat no ho tenia tot tant clar. Si vaig votar que sí al Cementiri Nutellar va ser perquè quan los xinos mos rebenton a bombes la gent d'Ascó morirà a l'instant per la proximitat dels residus. En canvi, la gent dels altres pobles se convertiran en mutants. I los ribarojans, que ja són molt feos, se convertiran en àngels, però los hi durarà poc la tonteria, perquè los mutants se'ls menjaran. I jo ho tinc molt clar: antes muerto que sensillo. Perquè quan la palmes vas al cel, que és com totes les pelis de Disney juntes però sense Aladino i tots los personatges moros. Estos estan a un altre cel, collint l'auliva i l'ametlla, perquè és lo que els hi agrade més del món.

Deixa estar l'Altre Món! Parlem de llocs de treball.

Ah, sí! D'això en donarà molts, lo Cementiri Nutellar.

Segur. Moltíssims. És una planta mecanitzada. Tindrem moros i rumanos per construir l'edifici i desprès 4 o 5 operaris titulats per mantenir-lo.

Bueno, però és que a Ascó som molt llestos. Enlloc de col·legi, ara muntarem una Universitat de l'Atom, i los xiquets aprendran a fer funcionar la planta des de petits. Tot lo altre, fora. Ni llegir, ni escriure, ni matemàtiques. Només nuclear, nuclear i nuclear. Muera la hintelijun... hitelingen... intuli... com se digo.

Sí, sí, clar, clar... però vostè és de CIU, i a CIU hi ha partidaris de la independència. Què passarie si Catalunya fos independent algun dia? Ascó rebrie tota la merda d'Espanya.

CIU? Catalunya? Espanya? De que m'estàs parlant? Jo no sé res d'això que me parles. Jo és que sóc alcalde de poble, saps? I nomes faig política de poble. Tot lo altre, a mi plim.

Així tampoc li importe la opinió dels altres municipis de la Ribera d'Ebre.

Riviera... de Lepe? No sé que és això.

Diuen que ja fa anys que lo municipi va comprar los terrenos on ha d'anar lo Cementiri Nuclear i...

Nutellar.

Nuclear, gilipolles! Nuclear! Per què collons va comprar-los? Molt clar ho tenies, això de que los asconers votarien a favor...

Bueno, en realitat los vaig comprar per fer un hotel rural i un camp de golf i tal.

Fals. Això s'està construint a Flix.

Hòstia! En serio? Saps de qui són los terrenos? Imagino que els vendran barats, ara. Perquè ningú tindrà collons d'anar a jugar a golf si hi ha un puto Cementiri Nutellar al costat!

En fi, alcalde. Sap vostè quin és l'únic animal que hiverna durant la primavera?

No.

La lesbiana. Perquè és al·lèrgica al pollen.

I això per què m'ho contes?

Perquè és infinitament més interessant que la seva ignorància.


Disney.

Què?

Disney. Mola.