dimecres, 13 de gener del 2010

Jo només necessito un nom


Com que cada mes l'Estat em paga molts diners per un motiu que ara no ve a cuento de res, puc embolicar-me en projectes a totes llums infructuosos. Fa temps (ahir al matí) que em ronda pel cap obrir un blog nou. Molts em preguntareu per a què putes necessito un altre blog, donat que el vostre déu Valero Sanmartí ja disposa del millor blog del món. Però això és en part cert i en part fals. Bé, no, en realitat és totalment cert, però si a mi em dóna la puta gana d'obrir-ne un altre llavors vaig i l'obro. Punto pelota.

Però aquest no serà un blog qualsesoul, com diria James Brown. Serà un originalissíssim blog col·lectiu, com l'estimable Cultureta Watch, de participació oberta, com Cultureta Watch, on es recopilaran escrits aliens, com Cultureta Watch, però en millor. I quins escrits es recopilaran? Ficcions en prosa, en vers i en prosa patètica. Biogràfics i no biogràfics. Bons i dolents. Ep, bons i dolents? No. Ni bons ni dolents: infectes. Però tots ells amb un comú denominador: la intenció estètica. Perquè la xarxa està plagada de ridículs farsants que es pensen que això d'escriure és molt fàcil i que ells ho fan molt bé. I jo em pregunto ¿per què no perseguir-los infatigablement à la McCarthy, reunir-los en un mateix blog i fer-ne escarni públic? ¿Per què no?

Emperò, em falta un nom pel blog. En tinc uns quants, però no em convencen, així que he decidit encetar un debat per discutir-los i proposar-ne de nous. Hey. Hou. Let's go.

- Felip d'Anjou Motherfuckers.

- La recerca del temps vermut.

- Martin Heidegger Sound Machine.

- Relats en Català (però em penso que ja hi ha un blog que es diu igual i que, precisament, també es dedica a recopilar escrits de merda perpetrats per submentals)

- El brogit i la fúrcia.

- Ta Mare la Coixa (abreviat TaMaCo).

- Polla.

- Marcel Proust no ho faria.

- Panta als cacalons.

- Mediapro.

- Polla 2.

- Libros de las Tiroides.

- Crespià (the blog, neither the film nor the village)


PS: si per un atzar del destí algú proposés un nom millor dels aquí presents, no dubtaria en robar-lo miserablement desprès d'haver borrat qualsevol rastre d'aquesta entrada, i del posterior debat. Aquí, de tonteries democràtiques, les justes.