divendres, 6 de març del 2009

Jo només sé que si escoltes tecnopop ja no hi ha stop



I continuem amb el merda especial Catalunya eugenèsica, una iniciativa que m'està fotent ja tanta ràbia que estic per rajar de mi mateix l'últim dia. Avui tenim entre nosaltres una suripanta de campionat, tota una nota de color ja que fins ara les úniques putes que sortien a l'especial eren les mares dels damnificats. La mamarratxa que avui ens ocupa respon al nom de Lorena C, i potser a molts de vosaltres us sonarà com a presentadora del Digues-l'hi a Teletaxi TV i els altres potser la recordareu pel No n'hi ha prou de TV3. Algun petardo hi haurà que la tingui vista del F.E.A. festival, però imagino que a la Lorena C la popularitat li ve per la seva actuació a l'euriovision championship de l'any passat.



Què té de criticable de Lorena C? Doncs un fotimer de coses. Per començar està gorda. I per continuar no ho sap. Un cop la vaig veure en persona i anava vestida que semblava un perniló de l'Àrea Guissona envasat al buit. Porta un piercing a les geníves, cosa la qual semblarà eròtica a algun desviat que altre, però que a mi em talla totalment el rotllo donat que em recorda al Richard Kiel fent de Jaws a les pelis de James Bond. És una garrula i això no és una opinió, és un fet. I lo pitjor és que és una garrula que va de modernilla. Quin és el resultat? Deixeu-me que us ho expliqui per mitjà d'una complexa equació:


Magnífic. La propera vegada que algú us acusi d'insultar gratuïtament al personal expliqueu-li les vostres raons per mitjà d'una equació. No és màgia: és ciència.