dilluns, 17 de novembre del 2008

Jo només penso en la fugacitat de la vida

L'altre dia vaig trobar-me davant d'un dilema quan vaig descobrir el cas d'aquella nena malalta de leucèmia a la que se li ha concedit l'eutanàsia. Les meves tribulacions van consistir en sopesar a) perquè Sarah Jessica Parker no sol·licita el mateix per acabar amb la seva vida indiga i b) les metes assolides al llarg de la meva pròpia vida. La vida és puta i fugissera, així que hem d'intentar assolir els nostres propis objectius per si l'hora postrera es presenta d'imprevist. Així doncs, he elaborat una llista amb tot allò que em resta per aconseguir abans del tan temut game over:

- Entrenar un mono per matar persones.

- Ressucitar a l'Elvis Presley i demanar-li que toqui una cançó dels Creedence Clearwater Revival.

- Creuar l'aduana polonesa muntant un estruç i disparant a tothom amb una kalashnikov.

- Subscriure'm al club Zed.

- Donar-li farlopa a un wookie.



- Follar amb les bessones Olsen. Per segona vegada.

- Cantar amb Jean Claude Van Damme un rap que versi sobre la seva pròpia homosexualitat.

- Regalar-li el "Kill 'em all" de Metallica a Ramon Llull.

- Encular al cantant de Pulp.

- Fotre'm un pico d'heroïna amb Lou Reed i desprès donar-li pel cul.

- Reunir les set boles de drac i demanar-li al drac Sheron que es deixi donar pel cul.

- Clonar-me i donar-me pel cul a mi mateix.

- Escopir a la cara de Cristina Rosenvinge.


Sempre he estat un home de gustos senzills. Desprès d'això ja podria fer-me una palla, posar Suspicious minds a tot volum i fotre'm un tiro a la cara.