dijous, 20 de novembre del 2008

Pensaments intempestius II

Segons la Unesco, ahir era el dia internacional de la filosofia. I dic jo que si va passar desapercebut alguna raó hi hauria. Per la meva banda, jo vaig aprofitar aquesta jornada de recolliment interior per matar-me a palles i destil·lar alguns dels pensaments que ara us ofereixo en safata com a mostra de la meva magnanimitat.

- La gent es fa comunista per follar.
- Tomeu Penya és el Tom Waits català.
- Quantes calories cremes fen-te una palla?
- Déu ha mort. La policia assenyala a 9 i 11 com a principals sospitosos.
- Hércules és un heroi mitològic que pertany a la categoria dels semidéus o nou i mig.
- Tots els xinos són iguals... d'imbècils.
- La depressió és una farsa contemporània.
- El gos Mistetas no ha desaparegut. El matrimoni McCain li va donar un combinat de diazepam una d'aquelles nits en que sortien a caçar verges pels seus rituals satànics.
- Per ser bona tota cançó ha d'incloure un solo de guitarra elèctrica.
- Aquest finde la liem.
- Si dius sis vegades meuca fracassada davant d'un mirall se t'apareix Julia Otero i t'ofereix favors sexuals a canvi de feina.

PD: A Jo només follo a pèl ja ens estem cagant de pensar que demà anunciarem l'especial Una setmana de merda.