dimecres, 19 de novembre del 2008

Jo només menjo quatre peces de fruita o verdura al dia

L'altre dia vaig descobrir que els dietistes recomanen menjar, com a mínim, cinc fruites o vegetals al dia. Com sabeu, últimament estic intentant allargar la meva vida al màxim per assolir els objectius detallats al post del 17 de novembre. Així doncs, vaig intentar esbrinar si la meva dieta habitual compleix els requisits proposats pels dietistes.

ESMORZAR
1 Coca-cola
4 Sobaos pasiegos

DINAR
Macarrons
Bistec amb samfaina
Pastís de poma

BERENAR
2 Pastissets Pantera Rosa

SOPAR
Hamburguesa amb tomàquet i patates fregides

En fer el còmput final vaig adonar-me que encara em faltava un vegetal per menjar, així que vaig agafar un Stephen Hawking que tenia a la nevera i li vaig fotre un mos. Missió aconseguida! Bravo, Valero, bravo.

PD: A Jo només follo a pèl estem totalment revolucionats per l'especial Una setmana de merda que començarà el dilluns vinent i que durarà al llarg de tota la setmana.