divendres, 21 de novembre del 2008

Jo només penso en l'especial Una setmana de merda

Ja fa uns dies que a Jo només follo a pèl marejem la perdiu amb la conya aquella de l'especial Una setmana de merda. Siguem francs: tot era una trola.

Però no, amics, no. Tant de bo pogués arribar fins aquestes cotes de filldeputisme. La veritat és que l'especial Una setmana de merda existeix ja quasi de forma autònoma, i fins i tot amenaça en destruir-me si no col·laboro en la seva arribada a la nostra dimensió.

I de què merdes va l'especial en qüestió? Podriem posar-nos místics i explicar que es tracta de la invocació del Gran Esperit de les Excrecions, desterrat del nostre pla dimensional. Podriem posar-nos filosòfics i dir que es tracta d'una reivindicació estètica i moral dels fluïds corporals majors. I també podriem ser realistes i afirmar que l'especial de marres és una excusa per publicar 7 entrades diferents sobre la merda.

Durant una setmana veureu aparèixer tantes idees, enigmes, trames i subtrames unides per una coherència tan paupèrrima que pensareu que esteu veient una temporada de Lost. I, efectivament, quan arribeu al final i tot sembli unir-se en un únic propòsit vereu que tot és una santa collonada de proporcions mastodòntiques.
J.J. Abrams és merda. Jo només follo a pèl és merda. La vida és merda. El cosmos és merda. L'existència és merda i Julia Otero és una meuca.

Ara, si m'ho permeteu, em retiraré. És el moment per preparar el naixement. Aquest cap de setmana descansaré i el dilluns renaixeré de les meves pròpies merdes com un au Fèmix.