dijous, 1 d’octubre del 2009

Jo només em cago en la puta mare dels Manel



Per motius que no venen a cuento, però que són fàcils d'imaginar, a la meva vida apareix de forma recorrent el tema de Cthulhu. Aquest és un ser primigeni gegantesc, amb cos de drac i cara de pop, que espera adormit a la ciutat submergida de R'lyeh. El seu poder i menyspreu pels humans són llegendaris. Recordo que un cop vaig estar fullejant un joc de rol basat en l'univers de Lovecraft i a la fitxa de Cthulhu s'hi podia llegir "Cada turno después de su aparición mueren 1D3 jugadores aleatorios". Sense possibilitat de rèplica ni mariconades. Sublim.

El seu poc respecte pels humans es fa també patent en el seu nom, impossible de reproduir pel nostre limitat aparell fonològic. Per tant, m'atreviria a afirmar que hi ha més maneres de pronunciar Cthulhu que persones en aquest món. Aquí van algunes de les més habituals, però podeu aportar les vostres als comentaris i tornar-la a petar:

- Catulú

- Cazulú

- Txul-Txul

- Carrefour

- Carte d'Or

- Ramón García

- Txigrinsky

- AGAUR