dimecres, 21 de gener del 2009

Jo només visc en una gerontocràcia


La gent de la 3a edat són un col•lectiu amb una alta disposició a la conflictivitat. Tot i perdre la puta Guerra Civil es pensen que poden acaparar el monopoli moral del cosmos. De fet, a mi m’han tocat la polla diverses vegades. Se m’han colat al súper. M’han acusat de gandul per anar a la universitat i no cultivar el camp des dels 13 anys. M’han criticat quan m’he deixat barba. M’han criticat quan me l’he tret. I una vegada, encara que sembli mentida, van titllar-me a crits d’indecent per morrejar-me pel carrer.
Diuen que els herois moren a la guerra mentres que els covards i els mesquins són els que protagonitzen les desfilades. No podria estar-hi més d’acord.
Wittgenstein, que era un home molt savi, va dir un cop que si els lleons parlessin el nostre idioma no els entendríem. Perquè cada llenguatge està carregat amb un significat relatiu a una determinada cosmovisió. Amb la gent gran passa el mateix. Sembla que parlem el mateix idioma però en realitat ells van a la seva puta bola. Aquí teniu un avanç del meu diccionari iaio-català. Déu vos guardi.

ebros = euros
draculín = drag-queen
mantecado = gelat
guerra civil = salvaconducte moral
amor = herència
matalàs = Caixa d’estalvis
nena = puta
guapa= puta
maca = puta
tens un euro? = vull veure la tele
respecte = estalinisme
maricon = gent que no usa Varón Dandi
amic = boliviana caçaherències
assistenta personal = esposa russa
carajillo = cubata
jovent = fills de puta
resta de la humanitat = fills de puta