dijous, 26 de febrer del 2009

Jo només aclareixo els rumors



Últimament he observat que els autors d’alguns dels meus blogs favorits han revelat alguna qüestió relativa a la seva vida privada. En Markutis va idear l’enginyós i efectiu joc de la megalomania i el Sr. Manel va descobrir-nos els conflictes que basteixen la relació que manté amb el seu negre.
Jo ja sé que la meva figura inquieta i fascina a molts dels seguidors d’aquest blog. En part això és degut a l’excelsitud de la meva prosa, al verí dels meus anàlisis socioculturals i al tema de la polla bífida. És obvi. Però en aquesta fascinació hi ha imbricades altres qüestions més críptiques. No em digno a escriure una petita biografia i ni tan sols m’he molestat en posar un avatar a la fotografia del perfil. Per tant, el post d’avui està construït a mode de FAQ segons les preguntes que m’heu fet arribar als comentaris.



És cert que en Valero Sanmartí és un homòfob?
Definitivament, no. L’homofòbia és de mariques.

És veritat que vostè prefereix les dos pel•lícules dels Ewoks abans que la primera trilogia de Star Wars?
Òstia puta, ara resulta que ta mare a més de xupar bé la polla també té bona memòria.

És verídic que el senyor Sanmartí no en té ni puta idea d’internet i que el blog l’actualitza un nano esclavitzat?
Cert i fals a part iguals. No és que no sàpiga res d’internet, però el meu àmbit és la creació. L’actualització dels continguts la deixo a mans de l’Umpa-Lumpa aquest al que fa referència. I sí que li pago per la seva feina miseriosa. Vaig presentar una sol•licitud a un programa de l’Obra Social de La Caixa per la integració dels discapacitats mentals a través de l’art. Ara bé, el dia que s’acabi la subvenció tornarà a treballar sota amenaça i coacció.

És cert que el seu somni secret és expandir el sida per tota la nació francesa?
Quina animalada. Això no és cap secret.

Què passa amb el segon especial que porta anunciant ja fa tres setmanes?
Que em fot pal. Que no està a l’altura de l’anterior. Que no tinc temps de dedicar-m’hi. Que no tinc clar que funcioni. Però de totes formes demà el presento i el dilluns comença.

Què n'opina dels rumors que l'assenyalen com a ejaculador precoç?
Bé, aquesta és l'excusa que li vaig donar a ta mare, però en realitat allò ho vaig fer amb tota la mala intenció del món.

Senyor Sanmartí, és veritat que...
que ets adoptat? Probablement sí, però jo em preocuparia més pel càncer anal que t'està devastant l'esfínter.