divendres, 20 de febrer del 2009

Jo només tinc ganes de vomitar


Probablement no hi hagi res més traumàtic que veure al teu pare fent un deepthroat per la tele. I emfafitzo l'adverbi probablement ja que l'altre dia vaig descobrir una cosa que té tots els números per apoderar-se d'aquest dubtós honor. Us poso en situació: fa una setmana veig per la tele que la Time Out, revista per la gent pobre d'esperit, llença al mercat un Especial Croissants, així que m'empasso l'orgull i em dirigeixo a consultar l'esmentat exemplar a la biblioteca. Per error, l'obro per la última plana i contemplo amb horror que allí s'hi troba plantada una secció titulada Sexe Oral. I, doble horror, l'entrevistada és Maruja Torres.
No comparteixo cap tipus de parentesc amb la Maruja. I ni ganes. L'únic vincle que m'uneix a ella és la genètica pròpia dels humans, encara que tinc seriosos dubtes respecte a la seva pertinença a la nostra espècie. Doncs bé, la sensació de llegir els comentaris sexuals de la Maruja em provocà un desassossec inefable que no hagués pogut superar ni una aparició d'en Cthulhu en pitet fotent-se una calçotada. Però de totes maneres he decidit adjuntar una llista dels millors moments de l'entrevista. Coses del filldeputisme il·lustrat. Algun dia m'ho agraïreu.

"Jo era una samaritana de la mamada"

"Jo vaig tenir el primer consolador d'Espanya"

"Amb les amigues ens follàvem molts marines i negres Black Panthers"

"Un bon polvo sota un bombardeig pot donar molt de sí"

"M'agrada provocar ereccions en la gent jove quan parlo"

"Tu fica-li el dit al cul d'un home i ja veuràs com es posa"

Filla de puta, tu a mi no em fots un dit al damunt ni que fossis l'única persona de la terra capaç d'extirpar-me un tumor anal. He dit.