dimecres, 1 de juliol del 2009

Jo només continuo sense medicar-me



Quan el diumenge vaig deixar la medicació no imaginava l'augment exponencial tant del meu intel·lecte com dels meus sentits. Estic pensant, fins i tot, que les putes pastilles eren un escut del lobby jueu per aïllar-me del món i evitar així que descobrís la connexió entre tots els actors conspiratius. Com ja sabeu, la meva línia de treball principal és, al marge de Papá Topo, la connexió Fritzl-McCann. M'he passat tota la nit fent-me palles amb un casc de paper albal per captar millor les ones d'informació que dibuixaven al meu cervell postals certeres de l'afer Fritzl-McCann. Cada mitja hora trucava al nano de que m'actualitza el blog per enviar-li aquests documents gràfics irrefutables, si bé ell prefereix referir-s'hi com subnormalades matusseres de les que es fan amb el paint. Però no li feu cas: ell una vegada va prestar la seva virginitat anal perquè es pensava que la podria recuperar. Així que us convido a ignorar aquest gilipolles i unir-vos a la cerca de la conspiració.