dijous, 19 de novembre del 2009

Jo només escric un altre absurd, desagradable, llarg i també innecessari post sobre pederàstia


La realitat supera la ficció, i hom sap que només una cosa supera a la realitat: Internet. Fa mig any us parlava del blog Soc pedòfil, en el que un adolescent explicava de forma matussera (però amb bones intencions, eh) la seva atracció pels més petits de la casa. Aquest blog actualitza, però de forma tan dilatada que un acaba perdent l'interés. I això va provocar que em trobés amb El Castillo Azul.

El Castillo Azul és un forum per a boylovers hispanoparlants, principalment llatins. Què vol dir boylover, us preguntareu? Doncs és un trist eufemisme per designar els petanenes i follanenucos de tota la vida. Ras i curt. I quina cosa fa tan especial a El Castillo Azul? Doncs que combina la flor i nata dels defectes d'Internet. L'anonimat brutal de 4chan, el mongolisme del fenomen hoygan, l'exhibicionisme emocional dels blogs i també el tsunami d'informació deixalla pròpia dels xats. Aplicat, això sí, a compartir impressions i experiències sobre l'apassionant tema de la paidofília.

Tot explorant aquest infern de la moral humana, vaig topar amb una discussió titulada "que piensan de los gays". Jo, que en realitat tinc una molt bona opinió de l'homosexualitat ben entesa, com demostra aquesta foto, vaig parar-me a llegir la conversa. Canela en rama:



"Aunque soy homosexual, los gays me dan muchisimo asco, y por muchisimas razones. Y una de ellas es que la mayoria de ellos si tienen ocasion se acuestan con un menor de la edad que sea, sin importarles nada, pero luego son los que mas discriminan a los que les gustan menores solo para quedar bien ante la sociedad y el grupo. Ellos que tanto se quejan de la discriminacion son luego los mas intolerantes, incluso con quienes son como ellos. Y hablo de esto porque lo se bien. Me atrevo a afirmar que los gays nos discriminan y tratan peor a los boylovers que los propios heterosexuales. Y lo peor es que ellos son peores, mucho peores que nosotros, en su mente enferma solo hay rabos y mas rabos y si se les pone a tiro se tiran a cualquier menor tenga la edad que tenga. Pero ay, son tan hipocritas y tan cobardes que para que no les critiquen a ellos son capaces de vender o denunciar a su propio hermano."


Hoygan, que no estamos tan mal! Però si penseu que el deliri acaba aquí, aneu molt equivocats. Un altre usuari, amb evidents dots per a la psicologia, resumeix el moll de l'os del problema gay.

"Siempre he dicho y es una frase muy personal, que los homosexuales son la especie mas Imcomprensible que clama por mas comprension. La razon es obviamente porque el hecho los somete a un sinumero de ddiscrimiansiones a lo largo de su desarrollo que crea multiples complejos y frustraciones. Donde hay hostilidad, hay frustraciones y/o complejos."




I desprès d'aquest impagable Sickmund Freud llatí, encara salta a la plaça un abrandat subjecte que relata com la comunitat homosexual del seu poble es dedicà a esbombar les seves tendències paidofíliques. Corsecat per la venjança incomplerta, aquest boylover descobreix la bèstia que viu dins cada homosexual:

"Los gays, a parte de la gran maldad que llevan en la sangre, y que a muchos les inclina a destruir a los demás por pura diversión, maldad o envidia, cuando ellos por razones obvias son los menos indicados para hablar de moral (como buen ejemplo tenemos a los que se dedican a participar en programas del corazón)"

"la mala fama se la dan ellos solos con su estilo de vida, con su actitud, o con sus grotescos desfiles del Orgullo Gay. Mientras nosotros tenemos un sentimiento de ternura hacia los niños/adolescentes"


I no content amb això, encara puc enllaçar fragments d'altres intervencions immortals. Realisme màgic directe a la vena:

"Opinino que tienes razon en parte."

"aveces los adultos me dan asco, y me refiero a lo sexual"


"¿Tienes a un niño en especial? ¿tambien se entero de tu forma de vida? no me gustaria que lo señalaran en la calle como un niño violado, por que eso jamas ha pasado."

"Tú debes ser gay."


I finalment, ja en offtopic, no puc obviar el corprenedor i desesperat crit d'un boylover que demana ajuda per fer front als seus problemes judicials:

"Hola. Me voy a matar. Necesito un abogado pero mi dinero no alcanza para eso. ?Por favor decirme en que puedo hacer para ahorrar dinero para pagar por el abogado."