dimarts, 10 de novembre del 2009

Jo només reboto aberracions


11. El meu company de pis és un home que treballa 17 hores al dia, així que quan arriba a casa només té esma per drogar-se i rebuscar aberracions per internet. De fet, pel que fa a aquest últim aspecte, el meu company de pis és tot un diletant. Col·lecciona links de vídeos tan vexatoris, tan brutals, tan contraproduents per la dignitat humana, que si Déu Nostre Senyor els hagués arribat a veure en el seu moment, enlloc d'enviar el seu fill a la Terra, hauria deixat al petit Chuck Norris a les mans del Llucifer per aniquilar-nos a tots. L'esteta decadent del meu company de pis és conscient d'això, però prefereix jugar-se-la i m'ha convençut per publicar la següent llista de vídeos. Tots els links estan amagats amb tinyurl, així que no feu el maricon.

10. Lesbianes de merda
Un clàssic. A més, servirà per posar nostàlgis als gilipolles que pensen que aquest blog era millor quan sortia caca a cada post.

9. Lesbianes vomitives
En la línia de l'anterior. Resulta més ofensiu perquè trobo molt humiliant que algú pretengui repetir la "proesa" de 2girls1cup, fracassi, i quedi immortalitzat a internet.

8. Juguem a l'ampolla?
Atenció, dissenyadors gràfics fills de puta: desprès de la Tonet, aquesta és la cadira que revolucionarà el món del moble.

7. Només la punteta i
Un apunt: l'home va morir dies desprès amb els intestins rebentats.

6. Només la punteta ii
En aquest cas, cap animal va ser ferit durant el rodatge.

5. Només la punteta iii
Superar el rècord només era qüestió de canviar cap un forat més estret

4. Festa nacional d'Ucraïna
Quants records. Em porta a la memòria el final d'un partit entre el Club Patí Flix i el Reus.

3. Em pica el melic, per dins
Doncs rasca, per fora.

2. Deconstrucció genital
Per aquells fills de puta que pensen que el blog és millor quan es cita el postestructuralisme francès de forma gratuïta.

1. Master of Horror
El terror sovint està més a prop del que pensem.