dimarts, 3 de novembre del 2009

Jo només incito a la violència



No se m'escapa que alguns il·lustres lectors d'aquest blog han proposat un personalíssim club de la lutxa per tal doblegar-li l'espinada al tristíssim i prepotent troll que ens acusa de covards. Si no m'erro, el punt de trobada serà a l'estació de Sants, davant de la paret que té un forat. He de confessar que no conec l'ubicació exacta del lloc, però el nom m'evoca sensacions de sordidesa i de llegenda. Però no ens emocionem. Encara queden moltes coses per enllestir:

- Llista definitiva d'assistents i assistentes.

- Confirmar de la presència del troll.

- Concretar l'hora del linxament.

- Proclamar els Frosties de Kellogs com a esmorzar oficial del dia.

- Llogar prostitutos i prostitutes pel descans del guerrer.

- Proposar càntics de guerra i victòria. Jo tinc claríssim que no hi poden faltar aquesta, ni aquesta, ni molt menys aquesta altra.

- Proposar tècniques de combat. Jo em decanto pel Dnepropetrovsk Maniacs Killing Hammer & Screwdriver.

Glòria i frosties per tothom.