diumenge, 14 de juny del 2009

I just speak english



Lamentablement, m'acabo d'assabentat avui que a l'últim post vaig penjar una foto que ha ferit la sensibilitat d'un parell d'usuàries. A la foto en qüestió hi apareixia un downie (que és l'apel·latiu carinyós amb el que em refereixo als deficients mentals), i sembla ser que algú es va sentir identificat amb la situació del xaval i m'ha fotut canya a mi i, ja que s'hi havia posat, a tota l'odisfera. Senyoretes: els demano perdó. Sincerament. I com que sé que no n'hi ha prou amb paraules, també prometo canviar. Sí, sí, tanco Jo només follo a pèl. I és més, a partir d'ara es dirà I just speak english, ja que per esmenar la meva conducta inconscient em dedicaré a ensenyar anglès bàsic als malalts de síndrome de down. Començarem avui, amb un parell de paraules senzilles per anar escalfant motors. Atents, downies, que avui aprendrem a dir amunt i avall en la llengua de Susan Boyle.


UP



DOWN



No es mereixen. Desde que vaig conèixer a Cheesuschrist sóc una persona nova. Les gràcies doneu-li a ell.