dilluns, 1 de juny del 2009

Jo només vull la samarreta dels tres llops




En aquest mateix moment hi ha dos fenòmens a Internet que lluiten pel ceptre de la popularitat, una distinció més efímera que la vida de Lucía Etxebarría si hagués pillat el sida, el càncer, l’esclerosi múltiple, la malària, tos ferina, l’escorbut, la lepra i una sobredosi. El primer d’ells és el vídeo del gat que toca el piano. Jo primer no li vaig trobar la gràcia però, com el sexe matrimonial, amb la força del costum se’t fa menys insuportable. L’altre és el de la samarreta dels Tres llops udolant a la Lluna. I això ja són figues d’un altre paner.



La història comença quan la samarreta es posa a la venta a Amazon. La ràtio de ventes diàries oscil•la entre les aclaparadores xifres de 2 o 3 unitats. Un començament poc esperançador. Llavors un usuari penja un comentari on lloa els beneficis supranaturals de la samarreta i es produeix un allau de posseïdors que decideixen compartir el seu secret amb la resta dels mortals. Un usuari afirma que la samarreta et cura l’al•lopècia. Un redneck assegura que sortí de la caravana per anar al Wal Mart i es veié aclaparat per una munió de belles fèmines que l’abordaven. Un altre comprador afirma que porta la samarreta des de fa 15 setmanes i no es necessari rentar-la en absolut. I fins i tot n’hi ha un que narra com un dia entrà amb la samarreta posada a un bar i que Chuck Norris, que es trobava prenent una cervesa a la barra, el veié i marxà immediatament sense oposar resistència.

El desvetllament dels poders naturals de Three Wolves Moon virà dràsticament la ràtio de ventes: passà de les 3/dia a les 100/hora. Tot i això, si no m’equivoco, ara mateix està esgotada.

Però allò que no està esgotat i, a més, es renova contínuament i, a més, és gratis i, a més, hi accedeixes amb un sol click, és Jo només follo a pèl. I compte, que al meu correu electrònic he rebut nombrosíssims agraïments de lectors que ja han notat les influències místiques i tel•lúriques del blog present. Aquí en teniu una selecció.





“Vaig començar a llegir JNFAP i em va créixer immediatament una segona polla. Espantat davant aquest succés vaig tallar-me la segona protuberància i d’on l’havia retirat en sortiren dos més. Ara tinc una polla tentacular i poca companyia em falta per practicar un bukkakke.”

“Quan vaig descobrir JNFAP a la pantalla de l’ordinador començaren a aparèixer missatges del MSN en que noies de la meua ciutat o dels voltants m’oferien sexe apassionat. El més curiós del cas és que jo mai he instal•lat el MSN al meu ordinador.”

“Va ser llegir JNFAP i convertir-me en un forat negre de virilitat. Per allí on passava xuclava les masculinitat de tothom que se m’apropava incautament, convertint-los a tots en homos impenitents contra la seva voluntat.”

“El primer dia que em vaig fer seguidor de JNFAP ma mare va començar a fer la cantonada.”

“Desprès de llegir JNFAP vaig sortir al carrer i vaig agafar el bus. A mesura que m’endinsava cap a la part del darrere els llatinoamericans tancaven la música del seu mòbil, les adolescents em feien fotos mentre es pujaven el tanga i els gitanos em dedicaven saetes abrandades.”

"Des del dia en que vaig començar a visitar JNFAP regularment puc prenyar a les dones mirant-les directament als ulls."

"Cada cop que ric amb una broma de JNFAP Chuck Norris es caga als calçotets."