dilluns, 29 de desembre del 2008

Jo només necessito descansar


Fa uns dies vaig acabar de veure l'ultim capítol de Lost. Les dues últimes setmanes vaig dedicar-les a mirar totes les temporades sense clemència, a un ritme aproximat d'onze capítols per dia. Ara ja puc suar spoilers per allí on vagi com si fos un adolescent fastigós amb la cara plena de pus.
Aquesta odissea que començà com una activitat d'oci m'acabà absorvint la identitat, així que necessito descansar de les teories de malalt mental que rodegen la sèrie de marres. Anar a una illa deserta sembla l'opció més plausible. Però què m'emportaria per acompanyar el meu exili? Com sabreu, els monitors infantils acostumen a importunar a la canalla amb aquest tipus de preguntes just abans de portar-los a un lloc apartat i alliberar la seva vena pedòfila. Jo si hagués d'escollir tres coses per passar una temporada a una illa deserta no dubtaria ni un segon en ennumerar-les:

1. Julia Otero
2. Una pistola carregada
3. Un vaixel monoplaça